اوج سئو | خدمات آموزش و مشاوره سئو با پشتوانه نزدیک به یک دهه فعالیت

آموزش قسمت دوم افزونه سئو all in one seo

آموزش پلاگین محبوب ال این وان سئو قسمت دوم

در قسمت قبل آموزش سئو قسمت های مختلف افزونه all in one seo را بررسی کردیم و در این قسمت ادامه  نحوده بهینه سازی سایت به کمک این افزونه سئو را بررسی خواهیم کرد.افزونه ها اگر درست تنظیم شوند کمک زیادی به سئو وردپرس خواهند کرد.خب بریم سراغ بخش keyword setiings اولین گزینه  مربوط به  Use Categories for META keywords می باشد که همان طور از نامش پیدا است برای استفاده کلمات کلیدی برای دسته های سایت استفاده می شود که به به آن ها کتگوری هم میگویند بهتر است تیک آن زده شود.

Use Tags for META keywords : گزینه کاربردی و خوبی است با فعال کردن آن افزونه سئو به طور خودکار تگ ها یا همان برچسب های سایت را به عنوان کلمات کلیدی در نظر و اضافه خواهد کرد.اگر فعال کردین دیگر به صورت دستی وارد نکیند که باعث تکرار و گرفتن امتیاز منفی برای شما وبمستر های عزیز نشود.

Dynamically Generate Keywords for Posts Page : این گزینه را وقتی فعال کنید که از قسمت تنظیمات بخش خواندن برگه ای را که برای نمایش پست ها ساخته اید به صورت خودکار کلمات کلیدی را در آن اضاف کند افزونه سئو all in one seo به صورت پیشفرض این تیک را فعال کرده است.در بخش بعدی گزینه Rewrite Titles را تیک بزنید کارش اینه که عنوان های صفحات را به صورت جمع و جور و متحد نشان می دهد.

قسمت های no index setting  :

Use noindex for Categories: تیک این گزینه رو بزنید چرا که از انتقال اعتبار سایت به دسته ها جلو گیری می کند اگر نزنید رنک صقحات اصلی را خرد کرده اید.
 

Use noindex for Archives : مانند مورد قبل عمل می کند تگ نو ایندکس را به هدر برگه های آرشیو اضافه می کند تا اعتبار نگیرند.

قسمت های advanced setting :

Autogenerate Descriptions: اگر از آن دسته وبمسترهایی هستین که زیاد پست می گذارید و حوصله نوشتن  و پر کردن افرونه بهینه سازی سایت را ندارید می توانید این تیک را بزنید تا چند خط اول توضیحات مطالب را در هدر بیاورد.

Capitalize Category Titles: اولین حرف هر کلمه انگیسی را به که در دسته ها موجود است به صورت بزرگ نشان می دهد که برای ما فارسی زبان ها کاربردی ندارد.

Additional Post Headers : اگر قصد دارید یک کد جاوا یا متاتگ خاصی را وارد هرد کنید در همین بخش وارد کنید.

Additional Page Headers : این گزینه شبیه مورد قبلی است اما برای برگه ها اضافه خواهد شد.

Additional Home Headers : هم در مورد صفحه اصلی خواهد بود  و دیگر به صفحات دیگر اضافه نخواهد شد.

Additional Blog Page Headers : در سال های اخیر قسمت های وبلاگ های سایت ها بسیار اهمیت پیدا کرده اند  چون بخش مهمی در به روز رسانی سایت ها هستند اگر میخواهید فقط این صفحه تغییر کند از این قسمت استفاده کنید.

 

*خوب اینم از پیکربندی های پلاگین سئو سایت اگر مقاله را خواندین و سوالی داشتین در ادامه همین مطلب دیدگاه خود و یا سوال احتمالی خود را مطرح کنید حتما پاسخ می دهیم .

* لطفا اگر صاحب سایت و یا وبلاگ هستن مطلب را با ذکر نام و لینک سایت منتشر کنید.

سعی بر این داریم در مقالات بعدی نرم افزار های سئو را بررسی کنیم پس حتما با ما همراه باشید.

 

محمد دانیالی – ایران سئو سایت