اوج سئو | خدمات آموزش و مشاوره سئو با پشتوانه نزدیک به یک دهه فعالیت

اینستاگرام مارکتینگ

تجربیات من در زمینه اینستاگرام مارکتینگ به همراه راه کار های عملی که جایی نخواهید خواند .

به عقیده من حداقل در فضای مجازی برای مسلط شدن به هر شبکه اجتماعی و یا هر نوع کسب و کاری نیاز می باشد شما دو یا سه سال تجربه کسب کنید .
نمیشود با یک دوره و یا خواندن پی دی اف و حتی تحصیلات آکادمیک مدعی شد کار را بلد شده ایم.
یادم هست دو سال پیش در اینستاگرام همیشه به این فکر میکردم چه طوری می شود فعالیت پیوسته داشت بدون اینکه پالیسی آن ( قوانین و مقررات) نقض شود به دنبال راه حل های مختلف رفتم و در کنار بررسی هایم دو تا پیج غیر شخصی راه اندازی کردم تا روش هایی را که یاد گرفتم پیاده کنم اعتقاد دارم چه در سئو و چه در اینستاگرام مارکتینگ و هر نوع فعالیتی باید موش آزمایشگاهی شما فراهم باشند.
یک پیج نیز خریداری کردم مربوط به فن پیج یک گروه موزیک بود با حدود ۳۰ کا فالوور ، این یه تجربه جدید بود با کاربران بسیار زیاد که چیز های زیادی یاد گرفتم مانند اینکه سعی کنید مطالبی مخالف با عمومیت جامعه نگذارید چراکه اداره یک پیج بزرگ کاملا استراتژی متفاوتی دارد نسبت به پیجی با ۱۰۰ فالوور شما در این حالت باید به فکر افکار عمومی نیز باشید اگر در مورد بازیگر محبوبی بد گویی یا خلاف انتظار عموم بگذارید ریپورت هایی را دریافت خواهید کرد که منجر به دیس شدن یا غیر فعال شدن اکانت شما با دارآمد چند میلیونی به مدت حداقل ۱ ماه خواهد شد.
پیج دیگری را خریداری کردم در سال ۱۳۹۶ به مبلغ ۲۰ میلیون با تعداد فالور های ۲۲۰ هزار و درآمد ۳ میلیون در ماه به نام بازیگران سینما و به مدت حدود دو سال بر روی آن کار کردم به دلیل اعتبار بالای پیج ادمین های زیادی به اصطلاح با ما تب لایک میرفتن هر پست ما حداقل ۴۰ هزار بازدید یکتا یا همان ریچ داشت. پس برای کسب درامد با پیج های بزرگ نیاز به تعامل با سایر ادمین های اینستاگرام دارید.

تب لایک به روشی در اینستاگرام مارکتینگ گفته می شود که در آن ادمین های پیج‌ها در گروه‌های اینستاگرام و تلگرام دور هم جمع می‌شوند و پست های یکدیگر را لایک می کنند.

در روش “گروه تب لایک اینستاگرام" به دلیل لایک شدن پست‌ها توسط ادمین ها با پیچ های خودشان این پست ها به کاربران بیشتری نمایش داده می شود و در نتیجه احتمال بیشتری برای ورود به بخش اکسپلور اینستاگرام دارند.

الگوریتم های اینستاگرام :

بله اینستاگرام هم مانند گوگل دارای الگوریتم هایی می باشد که سئو کار ها بهتر با رفتار این الگوریتم ها آشنا می شوند. اینستاگرام یک الگوریتم مشخص دارد که مخصوص پیج هایی با فالوور زیاد می باشد یعنی رفتاری که با نوع پیج ها میشود با یک پیج تازه تاسیس و یا تعداد دنبال کننده کم بسیار متفاوت است.
در این نوع پیج ها آنفالو کردن کاربران در صورتی که در مدت زمان کوتاهی صورت بگیرد به اصطلاح ادمین های اینستا پست به اکسپلور نمی رود.

یک الگوریتم کیفیت اینستاگرام معرفی کنم به نام شادو بن (shadowban) که به حالتی گفته میشود که پست شما با وجود هشتگ بازدید ندارد یعنی اینستا شما را مجازات کرده و قدرت شما را کم کرده است معمولا زمانی اتفاق می افتد که شما در تب لایک زیاده روی کرده باشید هشتگ های نامرتبط که صرفا برای افزایش بازدید زده می شود نیز در شادو بن شدن پیج موثر می باشد .

یکی دیگر از عوامل موثر شادوبن شدن در اینستاگرام کپی کردن مطالب از پیج های دیگر می باشد بدون آنکه حق کپی رایت شرکت مذکور رعایت شده باشد.

دقت کنید اگر شما حتی موسیقی بک گراند یک کلیپ خود را به صورت غیرمجاز از برندی برداشته باشید در صورت پیگیری حتما به مشکل برخواهید خورد.

یکی از صاحبان کسب و کار که با من تماس گرفت از هشتگ یک برند دوربین استفاده می کرد و کمپانی از این طریق پیچ را پیدا و گزارش داده بود.

در حین گزارش ممکن است پست شما حذف شود اما الگوریتم های اینستاگرام نیز این موضوع را پیگیری خواهند کرد و صفحه شما محدود خواهد شد.

تشخیص خروج از جریمه شادوبن در اینستاگرام:

برای اینکه بدانید پیج شما شادوبن شده است یا نه یک هشتگ اختصاصی مانند #محمد_دانیالی در زیر یک پست خود بزنید و بعد از چند دقیقه آن را جست و جو کنید و یا روی هشتگ خود بزنید ببینید پست شما نمایش داده خواهد شد یا نه

برای خروج از جریمه های گفته شده نیاز است شما رفتار پیچ را تغییر دهید :

۱- به روز رسانی های منظم و تولید محتوای جذاب و جدید برای صفحه اینستاگرام خود (در پایان در مورد آن توضیح خواهم داد)

۲- رعایت قانون کپی رایت ( انتشار مطالب یک پیج باید با نام آن پیج همراه باشد)

فرض کنید یک پست منتشر کردین از پیج اینستاگرام محمد دانیالی پایین پستتون این را بزنید :

creadit by : @mohammaddaniali

روش دیگری نیز گفته شده است که چندان مورد تایید نیست ولی ایمنی اکانت شما را افزایش می دهد:

ابتدا به سایت اینستاگرام به آدرس :    https://www.instagram.com

بروید روی آیکونی که شبیه به انسان می باشد کلیک کنید و سپس گزینه edit your profile را بزنید و بعد گزینه Authorized Applications را بزنید.

دسترسی های غیر مجاز مانند ربات‌ها به اکانت خود را از طریق گزینه Revoke Access قطع کنید.         

      

اکسپلور اینستاگرام و اهمیت آن در اینستاگرام مارکتینگ :

در مورد اکس که مخفف قسمت اکسپلور نیز می باشد باید بگم موفقیت و درآمد هر پیج اینستا همین اکس است، هر پیجی که پست هایش به اکس برود یک پیج با ارزش میلیونی خواهد بود چرا که بازدید بسیار بالایی خواهد داشت جذب فالور آن زیاد خواهد بود.
یک سئو کار راحت تر میتواند اینستا را درک کند چرا که با ایجاد یک رابطه میتواند شبیه سازی درستی انجام دهد .

عملکر نمایش پست ها در اکسپلورر اینستاگرام :

همانطور که ما در سئو سایت روش بلک هت و وایت هت یعنی سیاه و سفید داریم در اینستا هم اکس بردن پست ها به دو روش انجام میشود یا مطالب پیج شما توسط سلبریتی ها و افرادی که فالور زیاد دارند لایک میشود و به اکس می رود و یا اینکه توسط شبکه سازی ادمین ها مانند حضور در تلگرام که خودم جز اولین نفراتی بودم که این موضوع را بررسی کردم شروع به لایک همدیگه می کردیم که یه تبلایک معروف است و در بالا به آن اشاره شد.
نتیجه شگفت انگیز بود و پست ها به اکس میرفتن .

پس یا پست های شما به صورت طبیعی میره اکس یا باید حمایت پیج های دیگر رو هم داشت حالت اول بعیده چون هر پستی به اکس نمیره و دقت کنید پیج هایی حداقل ۳۰ کا میره اکس و پست هایی که کاور خوبی میزند میتونید از پیج های بازیگران و فان ها الگو بگیرید. حالت دوم نیاز به احتیاط داره و نباید زیاده روی کرد مثلا بیایید برای یک پست ۱۰۰ تا لایک ادمین جمع کنید چون شما در تب لایک باید پست های بقیه ادمین ها رو هم لایک کنید فعالیت های شما در بازه زمانی کوتاه بسیار بالا می رود که شک اینستاگرام را بر می انگیزد واحتمال دیس شدن یا غیر فعال شدن اکانت شما وجود دارد .

معتقدم سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ سال تحلیل خواهد بود چه در سئو وب سایت و چه در سوشیال مدیا ها و کلمه استراتژی پررنگ تر خواهد شد. بدون داشتن تحلیل قوی قطعا به مشکل بر خواهید خورد.

احساس می کنم مثالی باید بزنم بیشتر توضیح بدهم ،ببینید منطق اینستاگرام اینه :

آقای عادل طالبی یک پیج در مورد کسب و کار دارند پست بنده را لایک می کند تمام فالور های ایشان حدود ۸۰۰ نفر نیز پست من را در اکسپلور خواهند دید و برعکس.

حالا ممکنه بپرسید پس چرا میرویم در اکس چیزی نمیبینیم و در جواب باید گفت که در یک ثانیه صد ها پست تولید می شود پس شانس خیلی کمی وجود دارد که بتوانید ببینید اما اگر زنجیره فالوور ها زیاد باشد به مدت بیشتری توسط افراد بیشتری در اکس می ماند اجازه بدید مثالی بزنم :

فرض اول :
فرض کنید ۲۰ ادمین طی یک برنامه زمانی مشخص که به همان تجربه بر میگردد زمان بندی ؛ یک پست پیج من را لایک کنند

فرض دوم :
هر ادمین ۳۰ هزار فالور فعال دارد پس اگر ۲۰ را در ۳۰ هزار ضرب کنیم تعداد فالور های که پستم را می‌بینند مشخص می شود یعنی ۶۰۰ هزار نفر
فرض سوم :
اگر از این ۶۰۰ هزار نفر فقط ۱۰۰ هزار نفر پست من را لایک کنند دوباره فالور های آن  ۱۰۰ هزار نفر هم این پست را می‌بینند و این زنجیره ادامه خواهد داشت.

پس پست من در اکس می ماند .

این حالت برای موردی است که پیج آقای عادل طالبی فالو نشده باشد و ریچ هایی که به دست می آید از کاربرانی است که پیج ما را فالو نکرده باشند و این اکس رفتن به دلیل نمایش بیشتر موجب جذب فالوور های زیادی خواهد شد.

عکس زیر مربوط به حالت بیزینس پیج من می باشد که بخش insights آن که در مورد امار بازدید از پست های فعال می باشد :

این همان الگوریتمی هویتی است که اینستا با روش های مصنوعی رسیدن به آن مقابله می کند البته در حال حاضر بسیار ابتدایی است و خیلی جای کار دارد. سعی میکندمتقلبان راحت تر و بدون خطا پیدا شوند اما حیات و فلسفه اینستاگرام پیرامون همین موضوع خواهد بود .

از ربات ها در بازاریابی اینستاگرام ایستفاده کنیم یا خیر ؟

شک داشتم این موضوع را بنویسم اما مینویسم تا فردا روزی کسی حقی از شما ضایع نکند. ربات های اینستاگرام به دو صورت هستند یا صرفا ربات هستند یا دستیار شما هستند بازم تاکید میکنم ربات دستیار با سایر ربات ها متفاوت می باشد .

حتما برای شما هم پیش آمده که تعرفه هایی را در اینترنت ببینید در مورد افزایش فالوور ها یا همان سکه ای هایی که در کافه بازار به وفور پیدا میشود عملکر آن ها هم به این صورت می باشد که در ازای فالو،شما را فالو می کنند و در مدت کوتاهی نیز آنفالو می شوید.

نوع دیگر استفاده به این شکل است که اگر صفحه اینستاگرام ما توسط کاربری فالو شد یک پیام توضیحات خدمات

یک نوع روش افزایش فالور نیز موجوود است که مثلا در ازای ۲۰ هزار تومان ۱۰۰۰ عدد فالوور اینستاگرام در یافت خواهید کرد که بسیار رایج می باشد.در این مورد باید بگم که فالور های فیکی به شما داده خواهد شد که فقط اسم هستند و عملا وجود خارجی ندارند و یا حتی ممکن است این ربات ها باعث آزار کاربران یک پیج هم بشوند چرا که هیچ علامتی از رفتار موازی با پالسی اینستاگرام در آن ها وجود ندارد. البته بسیاری از سلبریتی ها و افراد سر شناس هم از آن استفاده می کنند.

همانطور که در خدمات سئو نباید بخش لینک سازی را برون سپاری کرد که بسیاری این کار را انجام می دهند در این مورد هم نباید فردی مبتدی صرفا فقط به خاطر داشتن یک سرور اقدام به ارائه این خدمات کند.

 “متاسفانه در ایران هر قیمت بالایی را به سوء استفاده و گرانفروشی زیاد طرف وصل میکنند در صورتی که افزایش کیفیت خدمات و منحصر بودن و هزینه اولیه توسعه در آن خدمات و حتی پشتیبانی خوب آن فراموش می شود."

فراموش نکنید که هر ارزانی بی دلیل نیست.

جالب است بدانید در روسیه و دیگر کشور ها به صورت رسمی در کیوسک های خود خدمات افزایش لایک و فالوور ارائه می شود و کاربران آن ها راضی هستند چرا که تجربه در کنار توسعه قرار گرفته است.

خودم به شخصه این خدمات را فقط برای عده محدودی ارائه میدادم اما مدتی است تصمیم گرفته ایم برای مقابله با این سوء استفاده ها در زمینه بازاریابی اینستاگرام خدمات را به صورت عمومی تر ارائه دهیم و خوشبختانه با وجود برنامه نویس حرفه ای در کنارمان توانسته ایم این نوع بازاریابی را به شکل اصولی و با بالاترین کیفیت با رعایت قوانین و مقررات اینستاگرام راه اندازی کرده ایم.

کاربران زیادی تماس می گرفتند و نیاز به ادمین برای به روز رسانی شبکه های اجتماعی خود داشته اند.

تولید محتوا و به روز رسانی صفحات اینستاگرام توسط ادمین حرفه ای :

کاربران زیادی تماس می گرفتند و نیاز به ادمین برای به روز رسانی شبکه های اجتماعی خود داشته اند،ما در اوج سئو یک تیم تولید محتوای حرفه ای در زمینه شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام داریم که میتوانند پیج ها و کانال های شما را هرروز به روز رسانی کنند و با ایجاد محتوای بصری جذاب به افزایش فالوور و ممبر شما کمک شایانی کنند.

برای نمونه انجام این خدمات میتوانید پیج های زیر را بررسی نمایید :

https://www.instagram.com/khodro45

https://www.instagram.com/kalayab_khodro/

https://www.instagram.com/bazigaran_30nama/

https://www.instagram.com/parsianclip/

تعرفه تولید محتوا برای اینستاگرام و تلگرام :

آپدیت روزانه اینستاگرام شما به صورت ایجاد یک پست و استوری + تدوین تقویم محتوای اختصاصی (کانتنت کلندر) توسط دیجیتال مارکتر حرفه ای ؛ ۱ میلیون تومان در ماه

آپدیت روزانه کانال تلگرامی شما + تدوین تقویم محتوای اختصاصی (کانتنت کلندر) توسط دیجیتال مارکتر حرفه ای ؛ ۱ میلیون تومان و دویست هزار تومان درماه

ضمنا اگر نیاز به تبلیغات گسترده در اینستاگرام و به طبع افزایش فالوور از طریق این روش دارید میتوانید با ما تماس بگیرید.

لطفا نظرات خود را پیرامون عوامل موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ با بنده در میان بگذارید و یا اگر نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت های خود در اینستاگرام دارید با کمال میل پاسخگو خواهم بود.

پل های ارتباطی :

شماره تماس :

۰۹۱۲۳۶۱۱۴۶۹

ایمیل:

info@owjseo.com

تلگرام ای دی :

https://t.me/mohammaddanialii