اوج سئو | خدمات آموزش و مشاوره سئو با پشتوانه نزدیک به یک دهه فعالیت

بک لینک و لینک بیلدینگ در سئو

انواع بک لینک و لینک بیلدینگ و نقش آن ها در سئو سایت

در ایران سئو سایت بیشتر مطالب مربوط به مسائل on page  می شود در بدو تاسیس سایت گفتیم که اول سئوی درونی سایت و بعد off page یا مسائل مربوط به خارج از سایت را که روی بازدی موثر خواهد بود توضیح می دهیم.

بک لینک چیست ؟

بک لینک به زبان ساده یعنی یک لینک از سایت شما حالا هر لینکی در یک سایت دیگر قرار گرفته باشد ببینید ما در دنیای واقعی هم وقتی چند ادم از یک نفر تعریف می کنند یعنی در حال اعتبار دهی به فرد مورد نظر هستند گوگل و بینگ و سایر موتور های جست و جو هم از همین روش استفاده می کنند یعنی با بررسی سایت شما به این نتیجه می رسند زمانی که سایت های معتبر لینک شما را در خود دارند خب حتما معتبر است و رتبه شما را افزایش می دهند معیار های مختلفی مانند محتوای اورجینال و یکتا و موضوعات دیگر دخالت دارند که در مطالب متنوعی کاملا توضیح داده شده است پس عمل کرد را متوجه شده اید.

لینک بیلدینگ چیست ؟

لینک بیلدینگ چیزی فراتر از بک لینک است و به نوعی بک لینک که یک لینک سازی خارجی می باشد اما مفهوم لینک سازی شامل داخلی و خارجی می باشد اگر در حال نوشتن یک مطلب می باشد و یک کلمه کلیدی خود را به یک صفحه لینک می کنید یعنی در حال لینک بیلدینگ هستید.

انواع روش های لینک بیلدینگ :

می توانید در کنار محتوای خوب و قوی به لینک سازی هم بپردازید البته سعی کنید طبیعی لینک بگیرید محتوای قوی لینک سازی طبیعی هم خواهد داشت در سئو ۲۰۱۶ به این موضوع اهمیت دهید. در روش های لینک سازی که می توانید بک لینک های مناسبی هم در یافت کنید می توانید در وبلاگ ها و شبکه های جتماعی ار اس اس ها ,دایرکتوری , پست مهمان لینک سازی خود را شروع کنید اما زیاده روی نکنید و به یاد باشید الگوریتم های گوگل منتظر افراد متخلف هستند.در روز های آینده در مورد سوشیال مارکت ها یا همان شبکه های اجتماعی و فعالیت در آن ها مطالبی را منتشر خواهیم کرد.

تیم سئو و بهینه سازی iran seo site