اوج سئو | خدمات آموزش و مشاوره سئو با پشتوانه نزدیک به یک دهه فعالیت

معرفی سایت سئو moz

معرفی امکانات سایت بهینه سازی سایت moz

مدتی است تصمیم گرفتیم به معرفی سایت های سئو مطرح که حتما به کار سئو سایت وبمسترهای عزیز میاد بپردازیم وامکانات آن ها را معرفی کنیم تا بخش معرفی سایت ایران سئو سایت هم غنی تر از گذشته باشد.همه سایت ها مانند ابزار هایی هستند که نقطه ضعف ها و نقاط قوت هایی دارند که با معرفی توسط ما  آن ها را پیدا کنید و قدرت بهینه سازی وب سایت خود را بالا ببرید.

آنالیز سایت با moz

ابتدا وارد سایت شوید در قسمت URL ادرس سایت خود را کامل قرار بدین search را بزنید تا آنالیز سئو وب سایت شما آغاز شود.پیشنهاد می کنیم یک اکانت با ایمیل خود بسازید تا انالیز را کامل و بدون محدودیت مشاده کنید.

اولین قسمت Inbound Links می باشد که به معنی لینک های ورودی سایت شما می باشد همان بک لینک های سایت می باشد البته ناگفته نماند در نوار بالا زیر مکان ادرس سایت اطلاعات Domain Authority و Page Authority و Established Links هم نمایش داده می شود که  دامین اتوریتی وضعیت اعتباری دامین شما است که از ۱ تا ۱۰۰ می باشد پیج اتوریتی هم به همین صورت است اما Established Links به معنی مقدار لینک های سایت شما است که نشان می دهد.

در بخش Inbound Links ستون اول عنوان و لینک های داده شده به سایت شما و Link Anchor Text هم کلمه ای که با آن لینک شده اید را نشان می دهد Spam Score هم قابلیتی است که مدتی به سایت سئو موز اضافه شده و درصد اسپم یا هرز بودن دامنه ها را نشان می دهد.PA و DA هم به ترتیب پیچ اتوریتی و دامین اتوریتی توضیح داده شده هستند که توسط سایت moz ارائه  و آپدیت می شوند.

قسمت Just-Discovered هم به طور دقیقی زمان کراول یا دیدن تمام لینک ها را در قسمت  Date Discovered UTC نمایش می دهد حتی با زمان ساعت و دقیقه !

قسمت top pages مربوط به لینک های داخلی سایت خودمان می باشد که معتبرترین ها و با ارزش ترین ها را نشان می دهد که گزینه هاش تکراری هستند.

در قسمت بعدی موارد دیگر را بررسی می کنیم تا از حالت کسل کننده خارج کنیم مقالات و با دقت بیشتری بررسی کنید.